Sunday, March 17, 2013

Motivasi SM Imtiaz

Buat julung kalinya, aku diamanahkan untuk jadi fasilitator program motivasi
Adhoc Anak Ganu UUM dengan sekolah
Imtiaz Kuala Terengganu. Sekolah ni merupakan
antara sokolah pelajar elite seluruh malaysia.

Jauh kot depa mai dari ganu untuk wat program ni kat UUM.






ni gambar ketibaan peserta dari ganu..kesian je ngok..sume nmpak letih.. ^^
tapi yang best, letih2 pn sume tetap semangat.. :)











Gambar sebahagian peserta dan fasilitator semasa program.
macam2 aktiviti yang kami buat untuk penuhkan program ni.
ada lawatan sekitar UUM, pi pustaka, main go-kart, taman rusa, puncak vista,
dewan Mas UUM, n macam2..
sume penat..tapi best sangt2.. ^^




 Lepak2 kat Dewan Mas UUM...alahai...syok tdo tu.. ^^






 Kebetulan ade open show..layan r lagu kejap.. ^^


 Semua ngah semgt nak panjat Puncak Vista UUM.. :)


 Bile dah sampai, penat2 terus hilang.




mcm2 aktiviti best kami buat n program ni mmg best..
n penutup program, kami buat kejutan untuk sambut besday cikgu mereka..alahai..
smpai nangis2 cikgu tu kene..hahahaha..

ape2 pn, program ni mmg enjoy n menepati ape yg cikgu tu mintak.
dalam masa terdekat, satu lagi prgram dari Imtiaz akan diadakan kat UUM.
hope segalanya berjalan lancar..

Rindu korang n harap boleh jumpa lagi.
Semoga kita semua berjaya dengan cemerlang di
Dunia dan Akhirat.
InsyaAllah..Wassalam.. :)

No comments:

Post a Comment