Wednesday, June 12, 2013

Lau nak sweet pn, tak Perlulah sampai macam ni

 Memang perempuan selalu macam ni. Sebab dah terlampau sayang kat someone, macam2 dia sanggup buat semata-mata nak buktikan sayang dia tu. Tapi sebagai manusia berakal, ada agama, ada maruah. Rasanya tak perlu lah nak tunjukkan sangat kat orang tu sampai tahap macam ni. Cukup lah kalau awak selalu ingat dia dan tunjukkan rasa sayang tu dengan selalu ingat dia dalam setiap doa-doa awak. Ni sekadar sebagai perkongsian. Harap kita sedar dan cuba berfikiran waras sebelum membuat sesuatu. Sedih gadis melayu sebangsa macam ni.

-----


-----


-----


-----


-----


----



----



-----



-----




(Ekekekeke...sweet la sangat kan)

4 comments:

  1. Replies
    1. hehehe...terima kasih.. :)
      repost2 jugak... ^^

      Delete
  2. Haha~ ni waras ke tak ni? Maaf cakap le. ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...dia dah terlebih sweet la tu kot.. ^^

      Delete